Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

uppdatering

HEJ ALLA FANS
 
här kommer lite uppdatering från fabulous life of Lina
 
 
 
Färgade håret brunkopparsvart igår! Det blev mkt fabulous och jätteglad över att jag fick tid till frissan fastän jag panikringde i Måndags. Det kändes dock som att jag var otrogen mot Clipshop när jag var till Hårstudion. En måste ju vara lojal mot sin frissa, lixom. 
 
 
MEN veckans ros eller vad man ska kalla det, går till Nykarlebys egen bokhandel. Var dit häromveckan och sökte efter feminismlitteratur/ kvinnohistoria osv . De hade hade inte så mycket, men jag lovade att jag skulle komma tillbaka då jag hade lite mera pengar. Och nu då Cessi var dit i måndags, HADE DE SAMLAT IHOP EN HEL BUNT MED PAPPER MED FEMINISMBOKSTIPS SOM DE SA ATT HON SKULLE GE ÅT MIG , HUR SNÄLLT?! Så om ni från Herlers bokhandel läser detta, så är jag er evigt tacksam. Det är folk som ni som gör att jag fortfarande har hopp för mänskligheten. 
 
 
 På fredag far jag till Helsingfors med UR. Är jättetaggad även om jag inte alls skulle ha tid med det. Sen på Söndag far jag till en av mina absoluta favoritstäder : STOCKHOLM! Ska stanna där i en vecka, prao ni vet. Är så glad. Och så taggad. Och jättenervös, eftersom jag har en tendens att förstöra saker och ting hoppas jag att företaget är barn- och Linasäkert. Skämtåsido. Men borde börja packa, har inte ens vikit en socka. Aj
 
 
Var annars och red sjuklingen Caitriona idag. Förfrös nästan, men vi kämpade på. Minns inte ens när jag senast red på plan med henne. Slutet på November? (??) Eftersom hon har varit såå stel i bakdelen var vi till hästkliniken/ponnyakuten i Fredags, utan att de hittade några som helst fel med henne. Så nu är vi väl igång som vanligt igen. Fastän det är iskallt. Men The cold never bothered me anyway.
 
 
Behöver jag ens säga att jag borde göra en massa viktiga saker istället för att ta självisar och dela med mig av mitt liv på internet? Näe, tänkte väl det. 
 
Livet | fabulous life of lina | |
Upp