Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

på fääland fåout

Kom just på att jag har varit i två huvudstäder inom loppet av 24 timmar! Det är väl bara bra, tycker inte om att vara på samma ställe allt för länge.

Helsingfors var ljuvligt. Vackra människor, riksdagshus och museum. Att spendera mera pengar än man borde är dock en av mina sämre talanger. 



Desto mera tid jag spenderar i städer, inser jag att " wow. Jag är verkligen inte en bymänniska." Jag trivs i städer. anonymiteten, möjligheterna, känslan av att aldrig vara ensam. I like it. Tre och ett halvt år kvar i den gemytliga byn jag bor i just nu, innan det blir min tur att bli en stadsmänniska. 

Fick te på flyget. Var tvungen att ta en  
sitter-och-kollar-ut-över-molnlandskapet-och-är-djup-och-dricker-te-bild. 


Jag är just nu i Stockholm! (!!) , eller, Färingsö om man ska vara petig. Ni arma stackare som läser min blogg har kanske ingen aning om var det är, så jag underlättar er vardag genom att säga att jag är i stockholm.

Imorgon är första dagen på Peas & Understanding. Är taggad till 100.00. 

Livet | |
Upp